du är viktig för mig

då ska jag strax krypa ner i sängen och förbereda mig innför sista vaccineringssprutan, har ju redan fått en dos och nu ska jag få den sista & sen är jag redo inför kosovo resan, kommer verkligen bli en minnesvärd resa. Hur som helst så tänkte jag på en sak nyss, jag har ingen riktig skoldag kvar nu innan jag får sommarlov,  kolla sjäva.

Måndag ( idag) ledig
tisdag: bara vaccinering
onsdag: börjar halv ett slutar halv två
torsdag: ledig
fredag: ledig
lördag/söndag: helg
måndag: ledig
tisdag: avslutning

ja, ni ser ju & jag har en sjukt stor uppgift kvar att göra så de är bara att sätta igång. Fast jag ska ju gå i sommarskola två veckor efter också, men de räknar jag inte som riktiga lektioner, men aja struntsamma. Har en studenten att gå på också och de kommer bli super kul, rebecca ska med också så vi ska väl stå och dansa nere i stan när babe åker vagn.  Jag tror jag är gladare än vad robin är när de gäller hans studenten? haha







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback