ångestsöndag!

Hej på er!
jag vet att min uppdatering varit låg men denna dag har varit hemsk. De är en sån dag då ångesten kryper fram och man vill inget annat än att krypa ner under täcket och bara sova bort hela dagen, men de har jag inte gjort vilket fall. Jag har pluggat hela dagen så nu har jag en uppgift kvar bara, och de är den största uppgiften av alla. Tänkte börja med den senare ikväll om Robin kan hjälpa mig, han är iaf inte hemma nu. Han har varit hos sin mamma och firat mors dag men om jag förstod de rätt så är han påväg hem nu, vi ska ta med bamse och släppa han med dom tre andra hundarna som han lärde känna sist. Vi har börjat med att träffas en gång i veckan och de är superbra för hundarna, + att våran lilla älskling ska vara borta mycket i veckan. Han ska göra massa tester och vaccineras.


aja, inlägget blev tråkigt och jag har fortfarande inte hittat sladdhelvetet så de får bli en gammal bild.
Kram så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback