yatsy i regnet

jag har haft besök av eemelie och tessan hela dagen, fysatan va jag har skrattat. Skulle inte förvåna mig om jag har träningsverk i magen av allt skratt i morgon, men ni kommer förstå vad jag menar för jag har nämligen filmat dom och kommer lägga upp de senare ikväll, deras humor är så jävla torr så det blir roligt, haha.  vi har iaf suttit ute stor del av dagen och spelat spel och haft oss, de började regna också när vi satt där och jag lovar att vi va dom ända som verkligen satt ute i spöregnet utan skydd och låtsas som att de va en varm sommardag, Men med tanke på att jag är uppvuxen med båda två så har man vant sig, ingenting gör mig förvånad längre ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback