2 års lycka ♥

idag är det ingen vanlig dag för det är min och robins två års dag, det är helt sjukt va tiden har gått fort.
Men det sägs ju att det brukar gå fort när man har roligt, tänk att för två år sedan så såg jag dig för första gången och nu står vi här, två år senare. Nu bor vi tillsammans, vi är en familj. De va något vi drömde om, att få flytta ihop och spendera varje dag tillsammans. Drömmen slog in, nu bor vi tillsammans. De bästa jag vet är att vakna upp intill dig och somna i din famn.  Jag älskar att varje dag bemötas med ett sånt fint leende och jag älskar att se fram emot att du ska komma hem och lägga dig intill mig efter en dag på jobbet. Jag ser en framtid med dig, och vi är på god väg. under dom här två åren har vi gått egenom så mycket, vi har mötts av både motgångar och medgångar. Vi har haft de jobbigt, men tagit oss ur det. För vi vet att de står våra namn i stjärnorna och vi har tagit oss ur allt med hjälp av varandra.  Jag är så glad, så glad att jag har dig. Jag kan liksom inte finna några ord som beskriver min kärlek till dig, de skulle aldrig gå för den är så oerhört stor. Kommer du ihåg dedära pirret man hade i magen första gången vi såg varandra? dedär pirret glömmer jag aldrig och jag känner det än idag. Jag ser en framtid med dig, en framtid av lycka. Tänk dig själv vad vi har pratat om, gifta oss i Italien, skaffa hus, barn osv. Jag hoppas med hela mitt hjärta att den drömmarna går i uppfyllelse, jag kommer göra allt för att de ska de.


Jag älskar dig så enormt mycket min fina skatt, 2 år och fler ska det bli.
jag kommer aldrig ge upp de vi har, för de vi har är unikt och de vet du.
always and forever! ♥


















tänk att tiden gått så sjukt fort, kommer ihåg när ni precis hade träffats (a) så glad för eran skull, hihi!

2011-07-01 // 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback