tusen tankar snurrar runt, flera hundra per sekund.

visst blev jag borta länge?  ;)
Kom precis in efter att ha vistats i regnet med bamse, fyysatan vilket väder. Inte ens bamse ville vara ute, så vi sprang sista biten, och när vi kom hem såg vi ut som två dränkta fiskar så det var bara att ta fram handduken och torka av oss, lite lek på de och bamsebuus är torr. eller nja, han är inte torr men lite torrare ;) Jag satt och funderade varför de va så jäkla kallt här inne och de tog ett tag innan jag kom fram till att fläkten va på?  haha.
Nu ska jag krypa ner i soffan med min favorithund och kolla på våra bästa år som börjar snart och sen måste jag in till stan nåndag och köpa lina till bamse så han får springa mer, han kan ju bara vara lös inhängnade områden och de tycker inte jag är tillräckligt så måste köpa en lina så han kan springa och leka hur mycket han vill så han verkligen blir tröttis & sen ska han ögonlysas denna månad och ställas ut i sm, så bamse gör mig fattig denna månad, men de gör ingenting. HAN ÄR VÄRD ALLT!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback