studenten 2011

Godmorgon
jag är tidigt vaken idag även fast jag somnade sent? ja jag är ju som jag är.
Är iaf hos mamma eftersom robins pappa bor hos oss nu några dagar :)  Älskling tog ju studenten igår, och han va så superfin, är så otroligt glad och stolt över honom. Grattis älskling!  Han har redan fått jobb så på måndag börjar de riktiga " arbetslivet" min min kille dedär. De va super trevligt igår, allt va kanon men dock så glömde jag kameran som vanligt så jag får vänta tills alla andra lagt ut bilder eller om dom kan skicka, måste fråga. De blev så otroligt fina bilder! 

jaja, nu ska jag leka med alex och äta frukost. Ikväll ska jag hämta min katt, ska bli intressant & se hur han och bamse går ihop, snart har jag väl ett djurzoo hemma (a) ska mysa massa med min undebara pojkvän ( sambo ) saknar han såååååååååå mycket! min min min ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback