jag lever för er

herregud, denna dag har varit fullproppad. Dagen började med att vi drog in till stan robin åkte vidare till sin mamma och jag träffade upp Julia & sen drog vi te vårdcentralen för spruttagning, hon va så duuti så :) Efter de drog vi in mot stan och fixade studentpressent åt min darling så nu är det fixat, sen åkte vi vidare hem till mamma där vi blev bjudna på god mat och härligt sällskap, jag och älskling spelade wii med min fina lillebror, fan så skojj de va. Vid 6 drog vi iväg för att köpa skor hela bunten, egentligen va det mamma och Linda som skulle fixa skor tills robins studenten men jag halkade med på ett bananskal och fick också ett par skit söta skor, tack mammut!
jag är så glad att jag har dig ♥  Efter de drog vi hem och vi fick genast besök av anton och jon som hade vägarna förbi. 

Så nu har jag nyligen pratat klart med undebara malin så nu ska jag packa inför i morn då jag först ska iväg till sussie för massa fixelixlix och sen ska jag och mammut på en shoppingrunda, och sen sover jag kvar där!  Joooooo juste, jag har fått mina klänningar + löshår, mitt löshår blev dock för mörkt men de gör ingenting så imorn ska jag springa tidigt till ica för att fixa hårfärg och sen hämta ut klänningarna, vet inte ens om någon passar än, haha. :)  de väntar att se.  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback