fredag

Hallåå!
idag är det fredag, en riktigt tråkig fredag med fullt av regn. Jag kom iaf nyss hem ifrån sommarskolan & fysatan vilken garvdag de har varit dag, helt galen. De skönaste va ju när jag och rebecca satt i grupprum och försökte förstå oss på matten, rätt som de va så gick dörren upp av sig själv och rebecca skulle stänga den vilket inte gick så bra, den öppnade sig själv igen. Jag sa åt henne att smälla igen dörren & ja, hon tog verkligen vara på de ordet med tanke på att de ekade i hela skolan och rektorn kom in med en liten udda kommentar " tjejer, jag vet att det är fredag och ni är trötta, men vad gör ni egentligen? jag satt inne i mitt rum och trodde det var nån på skolan som blev dödad " & de roligaste va att rebecca stod och höll i en papperskorg och sen när hon kom in sådär så stod hon med papperskorgen och sin munn helt öppen, hahaha såg så roligt ut.  

ajaa, ni förstår säkert inte våran humoooor ändå, nu inväntar jag Robin som ska komma hem ifrån jobbet och sen ska vi laga nån mat och bara vara. Skitväder som sagt så de blir film och massa mys!  Hur ser eran fredag ut?

juste, jag hade matteprov och kuggade galet. jag och matte går inte ihop, jag kommer få räkna matte A när jag går i trean, PINSAMT!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback