lördag

Jag ber om ursäkt för det tråkiga och långa inlägget som blev i morse, men jag fick nog.  Jag står som sagt för allt jag sagt ifrån djupt av mitt hjärta.

Hur som helst, idag är det lördag & jag vaknade upp med världens kramper i magen så jag blev hemma när robin, stefan och cathrine åkte in till powermeet, jag hoppas de släpper så jag får åka in te stan och träffa min efterlängtade Julia som kommit hem ifrån Turkiet, och hon har köpt present till mig, undebara flicka ♥  & sen ska jag vidare till mamma för tacokväll och massa snack, kommer bli kul.

Nu ska jag käka frukost och ta det lite lugnt, eftersom att de va en hel del människor här igår så har jag världens disk att ta hand om, men de är de lätt värt för jag hade så otroligt roligt igår. Jag tog lite bilder men robin tog med kameran när han åkte i morse så den har jag ju inte nu, så typiskt.  

Puss på er! ♥



 va tvungen att lägga upp denna bild på min lillebror och älskling.
Så fort man tar fram kameran så ska robin fjanta sig, haha sötnöt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback