live each day as if it were the last

Godmorgon(?)
fast, jag har varit vaken sen 7, har inte kunnat sova. Mår inte helt bra, men de blir nog bättre.
kom precis innanför dörren med min älskade hund som är en trött hund förtillfället, han hoppade upp i sängen direkt och nu snarkar han.  juste igår gick vi ju på dendära hundträffen och ingen va där nästan de va vi och två hundar till och då släppte vi bamse och busa för fulla rullar jätte länge, så han orkade knappt gå hem, haha så söt. Men de bästa som finns är en trött hund, för då ser man att dom verkligen har ansträngt sig :)

Nu ska jag leta reda på robins nummer, ja de låter sjukt men alla mina nummer ligger på den mobilen som e död och är trasig så jag vetetusan hur jag ska göra, haha. Ska nämligen in te stan senare och möta upp han sen ska vi åka till ikea och såna saker och möta upp min älskade mammut som jag saknar så otroligt mycket, ska bli riktigt kul!  Nu ska jag titta på våra bästa år som börjar sen blir det bäddning och lite småstädning :)



» elinn

jag saknar dig med mitt hjärtegull! :(

2011-07-25 // 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback