if you ever change your mind

hej hörrni!
är sjukt stressad men ville slänga in ett snabbt inlägg. Jag kom precis ur duschen, så ska föna håret nu och sminka på mig lite. Inte så värt att ösa på eftersom de är så sjukt varmt ute.  Men duschen va iaf efterlängtat så som jag har svettats nu på morgonen, flög upp ur sängen vid tio och börja direkt damsuga sen blev de disken och dammnining, nu är de det sista kvar.  Älskling åkte in te stan för att köpa fler spaljeer, han håller ju på och donar och har sig i trädgården eftersom vi ska ha upp partytält och allt, så man kan sitta där när de regnar, riktigt mysigt! och om någon timme kommer malin & company också på besök och ska mysa med oss idag, så de ska bli riktigt kul. Såja, de är väl de som händer idag så jag kommer vara upptagen hela dagen men så kan de ju vara ibland :) vi hörs senare!



mina fina killar ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback