trött tjej!

hoppas att ni har sovit bra och allt dedära. Jag har väl sovit helt okej, vaknade halv åtta i morse
av att älsklings mobil alarm ringde, så de va ju bara att tvinga upp pojken. Gud va trött han va stackarn,
han hann inte göra så mycket innan hans skjuts kom. För er som inte vet så ska han hjälpa några att flytta
hela dagen lång, så kan de va. Men jag gick och la mig i sängen strax efter att han hade åkt och somnade på stört igen, ingen frågan om den saken (a)  men iaf,  jag ska strax hoppa in i en dusch och sånt inför ikväll.
Jag ska ju på midda med några brudar och sen ska vi på förfest och därefter krogen, kommer bli superbra.
Nej nu ska jag duscha och käka frukost innan jag blir fastklistrad här ;o haha.
Puss!



» frida

allt bra? :)

2011-01-15 // 11:10:25
» Fia

jag har dagens blogg på min blogg,delta gärna :P

2011-01-15 // 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback