sliten tjej



Har ni sovit gott? jag har väl sovit sisådär. Har sjukt ont i min rygg och har vaknat upp säkert 30 gånger inatt känns det som, inte okej! Älskling sover fortfarande, sötnosen! ska inte väcka han.  Nu ska jag checka lite på era kommentarer tänkte jag, hörs snart! :)




» bella

godmorgon sweetie =) de lät inte bra de :/ hoppas du blir bättre i ryggen =)



svar: jo det ärbara bra med mej =)

vad ska du hitta på idag då ?

kram <33

2011-01-08 // 10:58:57
» souie

hoppas det blir bättre med ryggen :/



Vad vill ni höra mig sjunga? Jag tänkte låta er som ska lyssna på mig bestämma vad jag ska sjunga. Har du ett förslag? En låt du vill höja lite? Kommentera på ; http://typsouie.blogg.se/

Kramar Souie

2011-01-08 // 11:08:59

sv; åhh tack så jätte mycket :D

2011-01-08 // 11:55:39
» Soffi

Haha bilden beskriver exakt hur man känner sig på morgonen xD



Söt blogg du har!

2011-01-08 // 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback