jag är ingenting utan dina andetag

Nu är jag hemma efter en hel skoldag, ush va trött jag är. Och har riktigt ont i huvudet, ska ta en alvedon och hoppas på det släpper. så.. hur har min dag varit? stressig men riktigt roligt, har haft matte, svenska & geografi. Dom ämnena som jag verkligen hatar mest,  men vad ska jag göra? jag är ju tvungen att läsa dom, haha.

Det är många som frågar varför jag alltid har så mycket böcker i min väska när jag är i skolan.
Alltså böcker som vi inte ens behöver ha? och jag kan faktiskt inte svara på den frågan.
Antingen har jag för några eller för många, ingenting duger. :( haha istället får dom höra på hur tungt
de är att bära på den :) ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback