igår

aldrig mera alkohol säger jag bara, idag mår man ju som man förtjänar. Antar att jag får skyllla mig själv? haha.
Dagen igår va toppen, men som sagt vart det lite mycket dricka för min del, för vissa av dom andra också. Tex robin och rebecca hamnade ju i toastolen, stackare.  Jag har bilder jag ska lägga upp, och jag tyckte själv att jag tog många. Men jag såg idag att alla va svarta typ, så de blev inte så många.
Gav ni några nyårslöften? de gjorde jag, eller ja jag bestämde att jag skulle fokucera mer på skolan, och sluta röka. Va inte de bra nyårslöften? jag tycker de iaf. 

nej nu ska jag slänga in bilder och sen lägga mig en stund. 
det är typ rebecca som står för alla bilder, för de va bara hon som jag tog på och som blev bra.
resten fick jag kasta, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback