hm?!?

Är förmodligen på sjukhuset nu, så slänger in ett tidinställt inlägg så de slipper se så tomt ut.
Jag ber om ursäkt för mitt lilla psyko snack i förra inlägget, men de är verkligen så jag känner ibland.
jag drabbas av all otur man kan få, så har de typ alltid varit? Många säger att oturen vänder? men vadå vänder? ska den behöva göra de när jag är 90 bast och sitter på ett gammelhem nånstans? nej men kom igen, är så trött på de bara. Inget illa mot er! 

hur som helst, idag är de tisdag? lovet har bara rusat förbi. På måndag börjar vi skolan igen, mindre än en vecka. Jag är inte pepp alls men de är bara att bita ihop och samla alla sina krafter och göra de bästa av situationen, det är ju inte så långt kvar om man tänker efter. Tre terminer kvar sen är jag fri! :)

Nu ska jag sluta babbla om ingenting, vi hörs när jag är hemma igen.
Ha de så bra så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback