gråt dina tårar dom kommer ändå torka

förstår ingenting längre, inte med någonting. Jag vet varken in eller ut! Jag har nog aldrig varit så förvirrad som jag är idag, samtidigt känner jag mig så orkeslös, omotiverad och svag, allt rasar bara. Och ni som läser min blogg behöver inte döma mig för att jag mår dåligt, alla mår dåligt någongång. Det kommer i perioder, och jag som har haft det jobbigt en längre tid har de så mycket lättare att åka ner på botten om en liten skitsak händer, jag försöker kravla mig upp och ta tag i allt så de försvinner ur världen, men hur mycket jag än försöker och hur mycket jag än kämpar så kommer jag ändå tillbaka på ruta ett igen, jag fattar inte vad jag gör för fel? jag vet inte vad som är rätt och fel för mig. Jag har så många frågetecken i mitt huvud som jag behöver ta itu med, men när jag väl ska göra de så dyker de alltid upp något nytt. vad händer med mitt liv, vad är rätt och vad är fel, gör jag rätt nu, vilken väg ska jag välja? ja de är tusen frågor utan några som helst svar. Detta suger verkligen!

Jo en sak till, detta är min blogg. MIN blogg och jag väljer vad som ska stå i denhär bloggen och vad som inte ska stå, jag skriver exakt vad jag vill och är det så att den är tråkig eller gud vet jag så är det bara att trycka på krysset uppe i högra hörnet, för jag tvingar er inte att läsa här, kom ihåg det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback