Dag 7 – Min bästa vän.

Den frågan va rätt så svår, men om jag ska prata ifrån djupet av mitt hjärta så är det Robin som är min bästa vän för han är den som jag delar allt med, de finns ingenting som vi inte delar med varandra. Robin är min andra halva. Ingen vet så mycket om mig som han, ingen delar så mycket glädje och sorg med mig som han. Robin har funnits där för mig i alla situationer både bra som dåliga. Såja, Robin är allt för mig och min allra bästa vän ♥

sen har jag ju många nära vänner till mig som också står mig nära hjärtat, dels Rebecca. Min mamma är också en stor del utav mig, ja ni förstår nog vad jag menar. 





» ALICE

sv; nej usch :( gick första skoldagen bra då?

2011-01-10 // 20:52:23

Fint sagt!

2011-01-10 // 20:59:03
» ALICE

sv, ja precis.. :( vilken klass går du i?

2011-01-10 // 21:20:53

Fin blogg! :*

Anmäl dig gärna till DAGENS BLOGG hos mig! :D

2011-01-12 // 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback