Dag 1 – Presentera mig själv.

Mitt namn är Sandra Svanström, jag föddes den 13 januari 1992 på Västerås lasarett.  Jag är mellanbarnet av fyra barn eller hur man ska säga, har en storasyster, en lillasyster och en lillebror.  Men jag har också ett antal halvsyskon på både mamma och pappas sida. Jag bor på heltid hos min mamma, men håller i nuläget på att leta lägenhet.  Min pappa bor också här i västerås och vi träffas kanske inte alltför ofta. 

som liten var jag ett väldigt lugn barn. Mamma kunde sätta ner mig någonstans på golvet och där lekte jag i flera timmar utan ett ljud. Det sägs att barn som är lugna när dem är små blir lite mer vilda när dem blir äldre kanske inte direkt stämmer på mig. Eller jo, jag hade ju mitt år för ett par år sedan. Då jag levde livet ur mig och allt handla om festa och festa, som tur är så har jag kommit ur den perioden nu. Jag kan såklart gå på krogen eller liknande. Men jag dricker inte varje helg, vilket är en otrolig lättnad för mig. Jag har kommit in i en lugn period som jag verkligen trivs i. 

Jag går andra året på gymnasiet, inriktning omvårdnad. Jag trivs väldigt bra! att jobba inom vården har alltid varit en dröm för mig, ända sen barnsben.  Anledningen till varför jag går ett år senare än vad jag ska göra  är för att jag valde att ta ett sabbatsår förut, jag va skoltrött helt enkelt. 

Jag lever för min familj, vänner och pojkvän. Ja, vad mer ska jag säga? Detta är då presentationen om mig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback