min dag!

Trivs som fisken i vattnet i min nya lägenhet, dock så har jag ju inte hunnit bo in mig så mycket men hittils så stortrivs jag. Jag saknar min älskade mammut bara, de är inte sig likt utan henne må jag säga. Men även om vi är en bit ifrån varandra så är hon ändå nära mig, i hjärtat!  i love u

Dagen började med att vi gick upp vid 9, började fixa och trixa innan min låtsas pappa kom och hämtade upp oss. Vi träffade eva och sedan va det dags för flytt, hämta upp släpkärra och fullrulle överallt för att häma soffa, möbler, bord osvosv.. ja ni vet ju! efter flera timmar med bärande så hamnade vi i lägenheten bland alla kartonger, runt 6 tror jag de va. Hann inte göra mycket innan stefan och julia kom, drog och handlade och efter ett par timmar åkte dom. Vi gick och köpte pizza och sen har vi bara plockat och plockat, hur många kartonger man än plockar upp och hur många soppsäckar man än tömmer så känns det ändå som att de är lika mycket kvar, riktigt drygt! köket iaf näst intill klart och badrummet. Resten är kvar!

I morgon, söndag.. så hoppas jag att vi kommer en bit till. Vi måste boka tvättid iaf. Har så himla mycket kläder som ska tvättas och hängas in. Det är riktigt svårt att kunna hitta ställen att lägga sakerna på eftersom vi inte har några hyllor som är uppsatta och liknande.. vi måste fixa borr maskin och skit nåndag! aja, nu blev det mycket ointressata saker men så kan de va. Nu ska vi kolla klart på filmen och sedan sova! Hoppas ni har haft en toppen lördag!

Kramisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback