gör varje dag bättre

Godmorgon!
vaknade redan vid halv åtta, inte likt mig alls? har nog sovit oroligt i natt, jag är ju inte van med detta.
Jag och älskling hade en lång diskution igår innan vi somna, om våra föräldrar och sånt. Jag har redan
"hemlängtan" jag kunde knappt somna pga av allt tänkande, hjärnan snurrade på max. Men de ordnar sig nog
med längden, måste finna rutiner och sådär som jag hade hos mamma, med tiden går de nog. Jag är ju bara så van att ha det på ett sätt, eftersom jag har levt efter de i 19 år, då ska de nog inte va så lätt att förändra allt. Det är jobbigt, för både mig och Robin. Att flytta hemmifrån är faktiskt inte lätt, inte alls! 

aja, ska strax hoppa in i duschen och sen käka frukost. Får hoppas att älsklingen vaknar snart så vi
kan gå och kolla tvättid, annars vet jag inte vad som händer idag, blir väl lite plock och sådär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback