Godmorgon!

nu va det ett tag sen jag skrev här igen,  men jag har haft mycket i skolan så de får vara min anledning.
nu är de helg så nu får jag passa på att blogga.  Jag och älskling är faktiskt vakna nu och de är riktigt skönt att för en gång skull vakna i en normal tid så vi ska snart klä på oss och fixa lite sen blir det nog att åka till bäckby eller ja, de får vi väl se. Ska nog iväg och sola med mamsen en sväng ikväll också, måste få lite färg känner jag.
men nu ska jag spela sims. Ja jag vet, jag är fett mobbad men ibland är de sjukt roligt ;o
vi hörs senare!

Gammal bild!


» elina

the sims <33333333

2011-02-05 // 18:09:17

dragit igång med första Dagens Header tävlingen.. ämnet idag är KÄRLEK :D

2011-02-06 // 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback