ang flytt!

Fick en frågan om att jag skulle skriva lite om lägenheten, hm.. vad ska jag säga? den är lite liten, på ca 42 kvadrat.  Men då är det riktigt kök och ett stort vardagsrum där jag ska dela av med någonting så jag kan ha sängen. Har en stor hall och ett lagomt badrum med tvättmaskin och sånt. Har även en stor garderob, en sån alla tjejer vill ha =) Jag fick välja mellan denna lägenhet och två andra som va mycket större, de va 2:or på 54 kvadrat, men jag ville inte ha dom. det kanske hade varit ett + med ett extra sovrum men jag blev kär i denna lägenhet, den hade allt! superstor uteplats med staket, där jag kan sitta på sommaren och sola, grilla och allt som jag vill. De hade inte dom andra lägenheterna så de va ett stort plus för mig, denhär duger alldeles utmärkt för mig tills vidare. Jag vill in mer mot stan sen med tanke på att denhär ligger lite utanför, men så länge så är de perfekt.  Den är rotrenoverad också, och då är allt sprillans nytt. Ingen har använt någonting i lägenheten så jag blir först =)

ja, där hade ni lite. Är det något mer så är det bara att fråga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback