tips!

jag skulle vilja tipsa er som tycker om att spela bingo. En sida som är jätte rolig och som du har möjlighet att vinna pengar på och vem säger nej till pengar, och framförallt nu innan jul?
Förr spelade jag alltid bingo, alla olika. Både det som gick på tvn och sen interent, jag har även varit på tutbingo med mamma när jag va mindre. Jag tycker faktiskt det är riktigt kul, framför allt när man vinner. Så allt ni behöver göra är att klicka på ordet BINGO så kommer ni direkt till sidan.

Jämför man bingo idag och för 40 år sedan så är skillnaden enorm. Innan hade spelet ett rykte om att det bara var äldre som spelade. Idag är det även många unga som spelar bingo flitigt. Dels har spelet blivit mer populärt då det nu för tiden går att spela bingo online. Idag finns ungefär 100 bingohallar i landet, men det finns alltså numera även möjlighet att spela hemma på datorn, vilket gör att det går att spela när, var och hur man vill. Bingo har alltid varit ett perfekt sätt att umgås på, och i spelet finns det bra vinstchanse.

 Ge den en chans, gå in och läs lite iaf så får ni se vad mycket sidan har att erbjuda. BINGO klicka bara på ordet bingo som står med stora bokstäver så kommer ni som sagt direkt till sidan.

 Lycka till!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback