Jag ber dig i tårar - snälla gör mig hel

I en situation bestående av bara tårar
Tar jag mig fram gående och bara frågar
Vart är lyckan jag har räknat till hundra
Men kan inte finna vill ba vräka min undran
Men den förblir vägrar att ge sig av
Försöker att simma fast det är svart på mitt hav
Inga skratt, inte glad, inte här i mitt inre
Sanningen förtär jag försvinner
Men vart är min fråga snart vill jag våga
Släppa allt och börja om från start med en låga
Bli av denna plåga som förtrycker min själ
Leva bra och utan undanflykter må väl
Men sorgen tar över och dränker mig i tårar
Pass jag tar och skänker mig till ovan
Men hoppet lever än hoppas på de sista slagen
Ställer mig upp för jag ska gå till sista dagen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback