i skolan

Godmorgon sötnosar
Sitter i skolan och har utvecklingsstörning, är riktigt trött. Slutar vid två, så det är inte så extremt länge kvar. Ska alldeles strax gå in och fixa klart arbetet så de blir gjort någongång. Älskling jobbar ikväll så jag vet inte riktigt vad som händer och sker, antar att jag bara ska ta det lugnt. Kanske plugga eller något liknande, plugg finns det ju så det blir över. Även fast man tror att man nästan är klar så är högen ändå lika stor, ush! Längtar verkligen till i sommar då jag blir fri från denna skit.

Nu måste jag rusa, vi hörs senare!  


har frågestund på bloggen, ställ gärna några frågor :)

länk: http://manuellaaa.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

kram!

2011-12-05 // 12:12:41

Åh tack :) Jo tack det är bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig med?

kram!

2011-12-05 // 15:26:24
» vikky

Kolla upp det då, så det inte är något allvarligt eftersom du har ont så mycket. Mag ont är ju en sak. Det kan ju bero på stress och jag vette fan vad. Men lixom smärta i levern som väcker dig när du sover mm. Nej jag tycker du borde kolla upp det.



Jo med oss är det helt okej.

Finns väl sina upp och ner gångar här med.

Men vi tar vardagen som den kommer och hoppas på det bästa.

Saknar dig med. <3

2011-12-05 // 18:42:09

SV: Tack så mycket!

Allt bra?

2011-12-05 // 18:56:04

Tack så mycket, detsamma! :)

allt bra med dej? :)

2011-12-05 // 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback