Godmorgon söndag

Godmorgon
vaknade av att lillskrutten ville gå ut så de va bara att släppa ut honom, dock kunde jag inte somna om igen. Lika bra kanske. Tänkte göra i ordning lite frukost till både mig och hundarna, sen blir det promenad. Får hoppas att robin vaknar snart också.  Annars händer det väl inget speciellt idag, tänkte försöka plugga lite och bara ta det lugnt.

Vad ska ni göra idag?

image descriptionimage description


Nämen hallå själv tjejen ! :D

Men tack så mycket, nu blir jag generad :)



Okej tack för tipset :) Kanske anmäler mig :)



Du störde inte alls, alltid kul när nya hittar mig och lämnar en snäll och söt kommentar :D

Kram

2011-12-04 // 11:32:46

sv,; tack desamma söta du!

Du störde inte alls och jag hoppas att din dag också blir jätte bra!

2011-12-04 // 12:51:05

sv; okej :) Jag vet exakt, 100-200. Vi kan komma överrens om priset efter du sagt hur du vill ha designen ;)

2011-12-04 // 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback