film-mys

Nu är jag äntligen hemma igen efter lite tjat på älskling, haha.  Så nu kollar jag på nån film på trean som faktiskt är rätt bra, har inte i huvudet nu vad den heter men har sätt den förut och man fastnar verkligen för den. Fast jag har lätt att fastna för alla sorters filmer, det är bara de att jag kan tycka en film verkar dålig pågrund av namnet. Robin kan säga en film cch så säger jag alltid att den verkar sjukt tråkig men efter att han tvingat mig att se filmen från början och förstå handlingen så tycker jag nästan alltid att filmen är bra, man får ge det en chans helt enkelt.

ovärd information, haha. :)



Haha tack :D

2011-12-26 // 00:06:47

tack! tagit den själv med nikon d3100 :D<3

2011-12-26 // 00:45:58

Ja visst är det :)

2011-12-26 // 01:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback