blä för regn

Kom precis in efter över en timmes promenad med bamse i regnet, nu är vi båda blöta. Har fortfarande jätte ont i ryggen/magen så ska göra i ordning lite frukost åt både mig och bamse och sen lägga mig framför tvn och slå på någon bra film, älskling kommer hem ikväll efter han slutat jobbet så då får jag äntligen pussas med min fina sambo. Det är bara han som kan få mig att le även fast jag helst vill skrika av smärta, haha?

jaja nog om det. Nu börjar magen kurra.

image descriptionimage descriptionimage description


» Gabbe

- tack så jätte mycket =D!



Jag har börjat rita ev del kändisar som jag lägger upp på bloggen,

Och nu har jag ett erbjudande då du kan köpa en kopia för bara 50:-! Än så länge är det bara Justin Bieber uppe, men jag kommer lägga upp en ny varje dag =) Om ingen av dina favoriter dyker upp, be mig om ett önskemål på kändis då =) om du är intresserad av en bild!



OBS! Alla erbjudandena är begränsade och får alla ett visst datum då de inte gäller och priset ändras. OBS!

2011-12-17 // 14:17:04

tack så mkt! :D

2011-12-17 // 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback