Att vinna en vän tar flera år - men att mista en tar inte ens en minut.

Godmorgon!
Vet inte vad jag gör vaken men kan inte sova alls, har sovit så sjukt dåligt inatt så har inte fått många timmars sömn. Robin åkte nyss till jobbet och är inte hemma förens ikväll, så jag ska ta tag i hemmet tänkte jag. Ska börja med att ta ut bamse iaf. Får hoppas att jag inte blåser bort? Satan va de blåste inatt, och jag läste på vänners facebook sida att träd låg överallt osv, riktigt kaos. Gick in aftonbladet och SMHI och läste, där stod det att "Dagmar" som han heter är en av dom värsta stormarna på flera år tillbaka, det va näst intill orkan varningar på flera håll, hur sjukt känns inte de?   ush!

Nu ska jag ut i stormen!
Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback