Åh :(

Vet inte vad jag ska ta mig till, har så otroligt ont så jag vaknar av att jag knappt får luft av smärtorna. För varje dag som går så blir det bara värre o värre, de har gått utför väldigt snabbt. Somnade nyss kanske en halvtimme o vaknar av huggande smärtor, försöker resa mig utan resultat, känner mig halvt förlamad så får panik o börjar nästan gråta, men till min envishet så försökte jag åter o åter igen och tillslut gick de. Gick till köket o tog Alvedon, femte idag tror jag. De är ju livsfarligt hur mycket Alvedon jag tvingas ta varje dag pga detta, min lever måste ju älska mig. Iaf, bad älskling smörja in mig med en salva där de gör som ondast, en salva liknande tigerbalsam men de gör ingen nytta, har aldrig gjort men ändå lever jag på hoppet varje gång.

Orkar verkligen inte ha så ont längre, kommer inte ens ihåg sist jag sov en hel natt utan att vakna upp, det är som att de krampar hela jävla tiden o när de sker så känns de som att andningen försvinner. jävla skit liv.



» vikky

Vad är det då? Lixom om det är fel på din lever måste väl läkarna ha en plan för dig för hur du ska bli bättre? Eller? Jag hoppas verkligen att du blir bra snart sandra, krya på dig och ta hand om dig nu!

2011-12-05 // 09:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback