21/12-11

Hejsvejs!
kom precis in från grannen, så sitter med halvslutna ögon. Ska krypa ner i soffan med älskling och kolla på nån film tills jag låter john blund ta över. Har varit en stressig dag men väldigt rolig, nu är iaf julklapparna färdiga och de känns lättande.  I morgon ska jag och min kära sambo åka och storhandla efter att jag varit hos tandläkaren, kul att åka med en förlamad sida av ansikte, men jag får stå ut helt enkelt.  Sen ska vi hjälpa grannen på eftermiddan och flytta masas saker, han ska nämligen få vår tv bänk eftersom vi ska köpa ny, och tv-bänken är inte liten direkt så jag undrar hur de ska gå, så jag kommer ha fullt upp i morgon med. 

Nej nu ska jag titta vart sambon tog vägen, han skulle bara mäta nånting hos erik men de har tagit en halvtimme nu? boys.. haha :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback