16onde december

Hej!
Fredag idag, nu börjar julafton närma sig. Lite mer en en vecka kvar bara, se man på!
Fast, man har inte nån direkt julkänsla. Och att det inte finns nån snö gör ju inte saken bättre. Det snöade sjukt mycket på dagen, då snackar vi stora flingor och med hopp att snön skulle stanna kvar denna gång men icke sa nicke. Nu regnar det ist, skitvinter. 

Min fredag blir lugnt, ovanligt lugn. Älskling sover i stan och jag blir ensam hemma med bamse, ska bara gå över till grannen när han ringer. Skulle hjälpa han med datorn, smarta jag liksom. haha skoja, robin kommer väl döda mig sen när han ser att jag pilat på eriks dator, hahaha.  jaja hur som helst nu ska jag kika runt lite på era kommentarer.
Puss! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback