Zzz

blev inte så mycket sons of anarchy, grannen kom över på några cigg så vi blev sittandes där ute. Nu ska jag klä av mig och sen krypa ner i sängen med älskling och kolla på sons of anarchy som vi skulle från början, bamse tog ju min plats i soffan så jag får väl flytta på mig, haha. 

Säger godnatt nu för de blir nog inge mer uppdatering för min del, så vi hörs i morgon mina fina läsare &
då lovar jag att ta tag i kommentarerna.  Sov gott hörrni! Puss ♥



söt bild;3

2011-08-03 // 09:36:47
» Enna

Var med i dagens blogg, Drar en vinnare ikväll!

http://onlyennas.blogg.se/2011/august/-dagens-blogg.html

2011-08-03 // 11:03:09
» elsa

sv ; nemen tack sötan :) !

2011-08-03 // 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback