söndag.

Godmorgon mina fina!
först och främst vill jag be om ursäkt för min urdålig uppdatering och att jag varit dålig på att svara på era kommentarer, men jag har inte varit hemma så de har varit lite svårt att dra sig till ro. Robin jag och bamse åkte te min pappa igår, va jätte kul faktiskt.  Det är alltid så kul där, plus att min lillebror är så himmla go och vi blev kvar i stan sen. vi sov hos robins mamma, eftersom dom ändå va i stockholm så blev vi själva här så vi fick ju plats, så de va ju skönt att slippa åka hem på kvällen. Bamse är inte alltid så lätt att åka med, han är ju ganska så stor ;)

Nu ska vi städa upp efter oss och sedan åka hem :) babe ska ju jobba i morn så bäst att åka hem och komma ner i varv. :) Kram på er!





mysigt :)

2011-08-07 // 11:10:58
» Hanna

sv tack :D

allt bra idag ?

2011-08-07 // 13:43:44

Allt bra med dig idag?:)

2011-08-07 // 21:30:15
» moa

tack! :)

2011-08-08 // 16:16:19

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

2011-08-08 // 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback