jag tipsar


Gliss-hårinpacking är en inpacking som verkligen fungerar, iaf på mitt hår som har lätt
att bli torrt och risigt, jag hade i det i håret i ca 3 minuter och mitt hår va baby lent. Sen
är det väl olika från person till person men jag tycker iaf att ni borde testa den, jag blev
chockad över resultatet ska jag säga, har aldrig tidigare hittat en inpacking som varit så bra även fast
jag tidigare köpt inpackingar hos frisören, detta tog priset så nu har jag inhandlat
en hel del glissprodukter ;) Det finns även som schampo & balsam format!

Det finns att köpa nästan överallt och priset ligger omkring hundralappen.







sv- jaa, visst är dom! jag har två stycken, vit och blå.

2011-08-01 // 10:26:32

jag använder den jag ocksååå :D as braa!

2011-08-02 // 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback