hiss & diss


x att skolan börjar, ja vad ska jag säga? jag ser inte ett dugg fram emot ett till år med slit. Dock är de sista året, så jag får hoppas att de går fort.

x ensamhet, jag hatar att känna ensamhet liksom så att man aldrig duger till utan bara sårar och sviker.

x sjukvården, ja vad ska jag säga? sjukvården idag är helt katastrof,  ex: jag måste ha ett speciellt benskydd till mitt ben tills operationen & för att få dedära skyddet så måste jag betala 600 kronor, jag menar kom igen? man måste betala för att må bra? helt sjukt.. snart får man väl betala för att andas också, skulle inte förvåna mig ett dugg.

x saknaden, jag hatar att sakna så de gör ont, hatar att sakna nån som inte finns där.





♥ Kärleken, finns inget bättre än de. Känslan är undebar!

♥  Vännerna, vart hade jag varit om jag inte haft mina vänner? ja jag kan inte ens tänka tanken.  De är tack vare er som jag står här idag.

♥ Värmen, behöver inte säga så mycket mer. 

♥  Utomlands, i oktober åker jag utomlands. Allt är bokat och klart! De kommer bli så j*vla grymt, eller va säger du julia? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback