underbara vår!

Goddag i det fina vårvädret!
jag och Robin kom precis in efter en undebar "vår" runda nere vid tamska parken. För er som inte vet vad de är så är det ett sjukt fint prommenadområde, med massa roligt att se på. Robin hade aldrig varit där innan så det blev nytt för han & till och med han gillade det starkt, jag kände hur mycket minnen som kom upp när jag gick där. Har så många otroligt fina stunder som jag har delat där och de va riktigt roligt att gå där, fick ett glädjerus i hela kroppen. Vi knallade vidare till ica och köpte med oss lite småsaker & nu står älskling och skalar potatis.
Det kändes inte direkt värt att gå till skolan idag kan jag ju säga, jag va helt förbered på att göra mitt muntliga nationella prov i svenska. Men när jag väl kom dit så var hon sjuk så vi gjorde typ ingenting i 3 timmar, sen efter lunchen hade vi klassråd och efter de fick jag veta att våran matte också är inställd, men kom igen? dom kunde ha sagt nått ifrån början, riktiga idioter. haha =)  Imorn är jag "ledig" iaf, har bara en lektion och den missar jag med tanke på att jag måste åka till läkaren och lämna morgonkortisol prover & de gör man bara på morgonen, de hör man ju till och med på namnet, haha.  & efter proverna så ska jag åka till min älskade mammut för lite frukost och massa prat. De ser jag fram emot!
Nej för mycket snack i liten verkstad.
Jag ska ta & städa bort lite ifrån våran uteplats, vi hörs senareGoddag i det fina vårvädret!
Hej i det fina vårvädret
jag och Robin kom precis in efter en undebar "vår" runda nere vid tamska parken. För er som inte vet vad de är så är det ett sjukt fint prommenadområde, med massa roligt att se på. Robin hade aldrig varit där innan så det blev nytt för han & till och med han gillade det starkt, jag kände hur mycket minnen som kom upp när jag gick där, fick ett glädjerus i hela kroppen. Vi knallade vidare till ica och köpte med oss lite småsaker & nu står älskling och skalar potatis.

Det kändes inte direkt värt att gå till skolan idag kan jag ju säga, jag va helt förbered på att göra mitt muntliga nationella prov i svenska. Men när jag väl kom dit så var hon sjuk så vi gjorde typ ingenting i 3 timmar, sen efter lunchen hade vi klassråd och efter de fick jag veta att våran matte också är inställd, men kom igen? dom kunde ha sagt nått ifrån början, riktiga idioter. haha =)  Imorn är jag "ledig" iaf, har bara en lektion och den missar jag med tanke på att jag måste åka till läkaren och lämna morgonkortisol prover & de gör man bara på morgonen, de hör man ju till och med på namnet, haha.  & efter proverna så ska jag åka till min älskade mammut för lite frukost och massa prat. De ser jag fram emot!

Nej för mycket snack i liten verkstad.
Jag ska ta & städa bort lite ifrån våran uteplats, vi hörs senare
.


Den bilden där man ser den klarblå himlen och molnen va skitfin, ser nästan animerad ut! :D SKIT FIN!

2011-04-06 // 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback