ta vara på dagen

Godmorgon fnisar ;*
jag är som vanligt uppe väldigt tidigt, gick upp redan vid halv 8. Jag vet faktiskt inte varför det är så, jag kan bara inte sova länge längre, de går verkligen inte hur jag än vrider & vänder mig. Men de gör ingenting, för man känner själv hur mycket mer dagen har att ge. Man sover inte bort halva dagen & går upp lagomt till middagen, det är mycket skönare såhär.  Så vad ska mina fina bloggläsare göra idag? själv så ska jag ta bussen in till stan för att träffa min undebara svärmor, ska bli riktigt kul.  & sen vet jag inte riktigt vad som händer, de är så fint väder så jag ska nog vara ute så mycket som möjligt,

Nåja, borsta gaddarna & ta en cigge!
Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback