payback!

hallå där kött & blåbär, sandra här!
min dag har varit så bra som den kunnat bli, umgåts med bästa syster och pojkvän & nu på kvällen så tog vi oss en rejäl kvällspromenad runt svartån och pratade om allt mellan himmel och jord, vi satt även utanför mig och prata i timmar, så skönt att kunna vara sig själv och släppa ut allt inom sig. & imorn ska vi upp tidigt för att ta bussen till svärmor, där ska vi alla tre få en mysig påskfrukost och sen har vi massa mer planerat som vi ska hinna med innan påskmiddan hos mamma vid 4, stresstress men de ska nog hinnas med!

Nu käka upp mina poppisar, prommenad och Zzzz.
vi hörs när vi hörs eftersom jag vet att uppdateringen kommer ligga lågt nu under helgen
Kram



» randa

hejhej!!

hoppas det är bra med dig:)

undrar om du vill vara med på min tävling på min blogg, skulle vara kul om du ville vara med



glad påsk

kram

2011-04-23 // 18:42:49
» randa

förlåt att jag inte var med på din tävling!!!!

han inte vara med!

förlåt förlåt

2011-04-23 // 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback