måndag!

Hej mina undebara vänner!
jag vet att min blogg är riktigt tråkig, men jag har fått en del tråkiga besked nu på sista tiden & med tanke på dom beskeden så väljer jag att ta ett steg bak och försöka fokucera på min hälsa istället. Idag har jag bara varit i skolan och sovit och sovit och sovit, de är typ de ända jag gör nu för tiden känns de som. Uhh, vill bara bli bra igen.. :(

men annars är allt toppen. Älskling sitter och spelar på datorn och jag blev precis klar med disken, ska försöka aktivera mig med något så jag inte somnar, känner att de är nära inpå!
I morgon är det dags att träffa läkaren, för ytterligare kontroller. Men måste först utav allt till skolan, då första lektionen är extremt viktig. Så får ringa dom efteråt helt enkelt!  Jag hoppas att allt e bra med er och att ni njuter för fulla rullar av livet, de borde ni. Lev vare dag som om de vore den sista, för man vet seriöst aldrig vad dagen därpå har att erbjuda..  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback