Livet är en obotlig sjukdom

jag hade inte tid att använda datorn hos mamma, hade fullt upp att umgås med dom & nu är jag hemma, eller okej de har jag varit ett tag men har haft fullt upp. Ute så blåser man ju nästan iväg, & jag kan inte låta bli att stirra på de enorma trädet som står precis utanför min tomt, tänk om den ramlar? då blir jag mos! 

Tidigare idag var jag ju hos doktorn för lite prover, & hade Rebecca med mig. De gick väl bra bortsätt från att vi tyckte så synd om en liten tjej som va där. Hon kanske va 5 år och låg helt kritvit på sin pappa, hon orkade inte ens gå.  Men när hon börja spy så va de inte lika gullit längre, haha nejdå men de va faktiskt riktigt synd om henne, man ville bara byta plats med henne, lillskruttan!

Älskling kommer när som helst, & då ska vi göra någon mat hoppas jag & sen får vi se
vad som händer ikväll, jag har skit ont i halsen & hostar lungorna ur mig så jag ska nog bara ta det lugnt.



tack så mycket du med :D

2011-04-07 // 18:43:23

svar; tack!

2011-04-07 // 18:45:23
» Vera

Vad jobbigt det låter att ha ont i halsen nu när det är ganska fint väder, förutom att det blåser då ;)

2011-04-07 // 18:53:45

Sv; håller med! Hade varit rätt härligt att bara ligga o sola vid poolen just nu :) dock gjorde jag de för en månad sen bara men kan ju aldrig bli för mkt ;)

2011-04-07 // 18:59:37

Tack så mycket :) Nä det är inte alls kul och jag som tyckt att jag klarat mig så bra ifrån de dom senaste åren :(

2011-04-07 // 19:00:52

Ja var försiktig nu så att du inte också får det.

Jaha, vart bor du då?

2011-04-07 // 19:21:47

Sv; nej verkligen inte! Gu så härligt de skulle va :D

2011-04-07 // 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback