de är en dag i morgon också!

jag undrar om jag bor i en myggstack, eller va det nu heter. Jag har stora jävla myggbett över hela kroppen som bara svullnar upp mer och mer, jag kommer väl kvävas inatt, haha.  Nej men vafan? Robin har ingenting & jag har flera, dom gillar inte mig, äckel myggor! :(  ajaaa, jag ska nog stänga ner datorn och lägga mig vid tvn en stund och hoppas på att kunna somna snart, men risken är väl ganska så liten med tanke på att grabbarna surrar som dagisbarn + att de kliar över hela mig. Jag upptäckte precis att jag fått ett fet myggbett i ansiktet, vackert!

Nej ni ska slippa få höra mitt gnäll, vi hörs i morn eller senare beroende på om jag somnar eller ej.
Puss & Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback