SNARK!

åhå vad trött jag är, jag vill bara krypa ner i min varma säng och sova flera timmar till.
men ike, jag ska ta min förbannade cykel och trampa livet ur mig. Och sen frysa ihjäl på det, haha.
nej men jag kunde inte sova igår även hur mycket jag än försökte, så det är anledning till varför jag är
så trött :(  men, nu ska jag leta efter mina vantar som fått ben och sen ska jag cykla till jobbet.
Jag har ett långt pass idag, 8-15 så de väntar och ser när jag skriver igen.

Men tills dess så får ni ha en bra torsdag!




gullig bild ^o^



sv: hehe har lagt till dig nu ! hoppas du inte är en som tar bort en efter en dag (a)

2010-10-28 // 07:26:57
» becca

Nattens blogg är dragen.. Blev du den lyckliga vinnaren idag?? Kika in och kolla ;)



hoppas allt är bra idag? =)

2010-10-28 // 11:05:47

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 // 11:41:56
» moa

awww-goooshisar!:D

sv: haha ja de är klart vi ska se den gumman!:)

men nu är pappa hemma så jag tror att de är ganska lungt nu(a)

-miss u and love u bebis<3

2010-10-28 // 14:52:20

Svar: Okej :) Vad har du gjort idag då? :)

2010-10-28 // 15:19:02
» Fanny

Åh tack snälla du :) Japp, har inget löshår inte :P

Du har ju jättefint hår!! Ha en trevlig kväll, söt bild btw =)

2010-10-28 // 16:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback