seg start på veckan

Hej!
jag har inte orkat blogga idag heller, har varit helt slut. Tror faktiskt att jag håller på att bli sjuk, känner mig
febrig och har ont i hela kroppen, de rinner ifrån mina ögon också så vi får se vart detta slutar. Jag har som vanligt jobbat idag, och de gick toppen bortsätt ifrån att jag va så otroligt seg, men annars så klicka de på, precis som vanligt. Imorgon ska jag faktiskt få gå med en som är sjuksköterska så får jag se hur dom arbetar osv, ska bli riktigt intressant. :) Men annars då? va händer? hm, jag väntar i nuläget på att mamma ska komma hem med käk, hon och linda är och handlar.

nej nu ska jag ladda upp bilder och videosar ifrån helgen, och ja jag tittade igenom videonrna nyss och dom är sjuka, och jag är inte sådär sne när jag är nykter, men jag skyller på drinkarna nu, faktuskt! (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback