Santa Claus

Man märker verkligen att julen börjar närma sig och att det bara är en tidsfråga innan snön täcker både gator och träd med dens vita färg, när jag låg vid tvn nyss så knappa jag upp en film och som handlade om Jultomten, renarna och nissarna. Det är en julkänsla för mig, när man ser det på tvn! För de va trots allt det man låg och tittade på i timmar när man va liten, Man väntade på att tomten skulle komma och att man ivrigt skulle få slita upp alla paket, ja julen bra härlig. Men trots allt mys med julen så är det ändå inte lika "förväntansvärt" som när man va liten, och de är synd. Jag har alltid uppskattat julen och alltid älskat allt som har med julen att göra, men idag ser jag inte julen på samma sätt som förut. Jag menar, det är alltid undebart att kolla kalle anka och allt som är traditionellt men ändå så är det inte samma känsla, ja ni förstår nog vad jag menar. Men det är nog för att jag inte längre är barn, jag önska man kunde vara barn för evigt. Och jag ångrar att man inte tog vara på tiden som liten, jag skulle vilja spola tillbaka tiden och njuta lite extra. hm, ja det är mycket tankar och funderingar, men ingenting jag kan göra åt saken. 

 








i love you <3

2010-10-26 // 18:58:18
» viki

Jul, jag vill ha jul! :)

Sv; Ja, det vet jag :) <3

Jag finns alltid för dig, det vet du också <3 :)

2010-10-26 // 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback