MJAAAAAAU!

hmmmmmmm, jag är trött men utan någon anledning kan jag inte sova, och jag tror att det är för att min älskade pojkvän är sån nörd så han sitter och spelar poker på nätet och har gjort det hela kvällen och de är ganska störande med de pipljudet som låter och han vägrar stänga av det, -.-  och vi ska upp ganska så tidigt i morgon eftersom vi har en del att göra så snart slänger jag datorn i huvvet på han, hihi.  Nejdå, nu ska jag vara snäll. ska faktiskt gå och borsta gaddarna nu och sen mysa ner mig brevid han, fast först ska jag lyssna klart på min låt. Är fett taggad tills i morgon så det bara sjunger om det, YEEY! :)






grr snygging ;D

<3

2010-10-23 // 02:12:58
» Elin

sv; Jag följer dig nu, säg gärna till när du följer mig. Kram

2010-10-23 // 10:28:47

lyllo er :D här har vi alldeles för mkt snö. ska försöka ta mig iväg och shoppa samt kolla modevisning nu, får se om man tar sig fram i snön ;)

2010-10-23 // 11:09:44

Vad fin bild :)

2010-10-23 // 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback