jobb

Godmorgon!
jag vet att min uppdatering varit usel, men helgen har bara rusat förbi, men jag har massa med
information och bilder som jag tar med er ikväll när jag kommer hem för nu är det nämligen så
att jag ska jobba, inte direkt kul men jag måste! Har sovit dryga 4 timmar inatt, så känner att mina
ögon liksom inte vill riktigt, haha.

nej nu måste jag skynda mig, börjar ju om en halvtimme och jag
är inte klar än.  men som sagt, info och allt får ni ikväll.
Puss!



» Fp

Sv: Tack du! Och om de är du på bilden så är ja sjuuukt avis, vill också ha hål i tungan!!

2010-10-12 // 19:07:51
» Fp

Sv: jag ska göra de, men måste tyvär så är mamma och pappa inte så taggade på att jag ska göra de så ja måste vänta tills ja fyller 18 om 3 månader!:)

2010-10-12 // 21:39:24
» Fp

Sv: haha ja snälla göre!;)

2010-10-12 // 21:51:47
» Fp

Sv: hahaha bra de!

2010-10-12 // 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback