jag väljer!


kylan, men vem gör inte de egentligen? 
jag brukar inte tycka om när de är för varmt, men samtidigt
så är det skönare än den förbaskade kylan vi har, vår och höst
är den bästa årstiden av dom alla, då det är lagom. Men nu? för kallt!

Falskhet, de tror jag är en ganska vanlig kategori som många tar upp men det är uppenbarligen
för att ingen gillar falskhet? men frågan är ju då varför de förekommer? hmm.

♥ Allt plugg, ush! jag önskar bara att skolan va över och att man slipper sitta med uppgifter varje kväll,
de är verkligen någonting som jag hatar.

"waannnaaabeen" menar jag dom människorna som absolut inte kan fatta egna beslut eller ta
egna initiativ, folk som alltid ska "härmas" och ta efter, nej de är jag verkligen allergisk emot.



♥ Kärleken, hur många hissar inte kärlek? den är bara så undebar. Att kunna ha sin älskade i huvudet hela dagarna, kunna känna sin kropp emot en annans och bara känna sig älskad. Jag har världens undebaraste pojkvän och är så lycklig med honom, den kärleken vi har, växer inte på träd. De vi har, är äkta.

♥ Min mamma, som alltid ställer upp för mig i alla lägen, som ständigt offrar sitt liv för att vi barn ska må bra. Min mamma är den bästa av dom alla, jag måste verkligen hissa henne. Ingen är som dig mamma, jag kämpar med och för dig.

♥ Lägenhet,  jag måste hissa att jag är på god väg att flytta hemifrån, dock så är väntan är FET diss men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, snart har jag mitt eget lilla place, snart snart snart.

♥ halsdukar, jag älskar att köpa halsdukar har jag märkt. Anledningen till det är nog för att jag älskar att kirra ner mig i dom och bara njuta av värmen som dom ger, sen så finns det ju väldigt läckra halsdukar också, håller ni inte med?



» ÅSA



hehe ja, kylan är ju inte så trevlig alla gånger :P Men kan vara mysigt också :)



2010-10-18 // 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback