Godnatt =)

Har varit hemma ett tag, kom hem vid 9 tror jag att den var. Har bara hunnit duschat och käka, så nu snackar jag i telefonen med babe samtidigt  som jag försöker skriva nått klokt här, haha.  och de verkar inte gå så bra eftersom jag inte vet vad jag skriver, jo juste bilderna och allt ifrån Alex födelsedag för ni en annan dag för jag är verkligen super trött, tänkte bara skriva ett kort inlägg sen krypa ner i sängen. Jag är ledig i morgon men mamma ska skjutsa mig och köpa blommor och sen ska vi hämta upp Robin och åka vidare till sjukhuset. Och på lördag blir det fest, så min helg är smockad.  


Nu ska jag stänga ner datorn, men sov gott allesammans så hörs vi i morgon.
Puss och Godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback